vineri, 7 martie 2008

Hai cu toti sa "practicam"!

Sunt la asa-zisa practica...am zis ca azi sa vin mai devreme (gen 11) si sa stau ceva mai mult (din proprie initiativa chiar). Insa acum imi dau seama ca am facut o mica greseala si ca puteam la fel de bine sa mai lenevesc cu Carmen in pat si sa ne uitam la tv. Emisiunile de pe Discovery cu siguranta imi imbogateau mai mult IQ-ul decat "practica" la UTV. Dar nuuuuuuuuuu, simtul datoriei prea dezvoltat la mine mi-a spus ca trebuie sa merg sa muncesc (pe gratis!) ca o buna cetateana ce sunt. Si macar daca as invata ceva cu adevarat insa stau de 2 ore si nu ma baga nimeni in seama....lenea pluteste in aer. Colega mea de birou (UTV-ista cu experienta) se joaca conquiztador, alta ascuta vama si tipa care trebuia sa ma supravegheze e prea ocupata cu ascultatul cartii vorbite pe care a primit-o azi. Calculatorul meu este restrictiv, nu pot intra pe o groaza de chestii (nu tu mess, yahoo, etc.) asa ca ma vad nevoita sa vegetez in ultimul hal. Singurul lucru care ma mai tine aici este promisiunea unei sedinte extraordinare la ora 2 in care mi s-a promis ca se vor discuta lucruri interesante. Sa tot "practici" ce inveti la facultate...

In alta ordine de idei, ieri mi s-a spulberat un mit. Acela ca la conferintele de presa iti dau mancare, mit pe care mai toti profii din facultate ni l-au indus in subconstient. Ei bine eu am fost ieri la conferinta de presa organizata de ministerul transporturilor si am murit de foame. Ca sa nu mai zic ca portarii nu au vrut in ruptul capului sa ne lase sa intram fara nu stiu ce autorizatie. De parca cine stie ce secrete de stat se spuneau la conferinta aia. (care btw,a durat juma de ora...wow...). Noroc ca suntem fete descurcarete si am intrat pe...pile ;) . Si ca o totala lipsa de respect la adresa jurnalistilor, ministrul se fofila intr-una sa raspunda la anumite intrebari si se grabea enorm. Concluzie: nimic interesant.

Niciun comentariu: