marți, 26 februarie 2008

A swan was mooding me









Azi, in parcul Tinerertului, in timp ce eu incercam sa-i surprind gratia cu aparatul foto, ea...mi-arata fundu'! Bine, recunosc, stiam ca faceau asa pentru ca mai vazusem lebedele in urma cu cateva zile. Insa azi erau mult mai putine pe lac, probabil fusesera speriate de multimea d oameni care a fost atrasa de zilele frumoase in parc. Acum o saptamana era plin tot lacul de rate, lebede, pescarusi...puteai sa juri ca esti in delta.






Sunt surprinsa de faptul ca nu am mai vazut lebede in Tineretului niciodata si totusi stau langa parcul asta si il vizitez de cand eram mica. Si un alt lucru minunat pe care l-am descoperit anul trecut in Tineretului este a doua Cafenea a Actorilor, situata chiar pe malul lacului. Nu se compara ca marime si frumusete cu cea de la Universitate, care acum imi pare o grota deja. Totusi are un minus: aici nu e karaoke in fiecare miercuri si duminica asa cum e la cea de la Universitate. (Unde mi-am si promis ca voi canta data viitoare cand merg, stimulata de curajul lui Carmen:P. Asa ca duminica asta dk auziti niste ragete prin Bucuresti, de la mine vor veni).Insa daca vrei doar sa mananci o salata delicioasa sau o pizza, zau ca nu-mi vine in minte alt loc mai frumos in Bucuresti decat Cafeneaua Actorilor Tineretului.




Revenind la lebede, am mai vazut si pe Arges cateva, parca mai frumoase, acum cateva saptamani:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar si asa se vede ca sunt lebede romanesti. Sunt murdare :(

Anonim spunea...

Eu când mă gândesc la mâncare în Bucureşti... Caru' cu bere :)