vineri, 4 ianuarie 2008

Toyo to the rescue!

Ieri, cu toate troienele de juma' de metru, cu tot frigul si cu toata ninsoarea ce inca nu se oprise, am iesit afara. Nu singura si nu pe jos, evident, fiindca probabil mi-ar fi gasit cadavrul inghetat si ingropat sub zapada abia la primavara. A venit printu calare pe a lui Toyota Landcruiser (aka. Toyo) care spulbera zapada fara nicio problema, spre ciuda celorlalti (putini ce-i drept) participanti la trafic. Printu era cobza, mort-copt de racit dar, precum mi-am imaginat, nu a ratat ocazia de a iesi afara si a se juca in zapada cu masinuta, ca un copil mic. De fapt abia astepta sa vada ce poate face Toyo cu noua ei bullbar. Si mi-a demonstrat: se ducea Toyo ca o barcuta pe ape calme. Destinatia- un prieten inzapezit la cateva strazi departare, care a avut inspiratia sa-si ia BMW-ul la o tura prin zapada cu o noapte inainte. De cum am ajuns acolo, lumea s-a strans in jurul nostru ca la circ: barbati de toate varstele, majoritatea duhnind a alcool, copii cu saniute si pustoaice cu mijlocul gol (ca altfel nu se poate) care dadeau ture de bloc. Cum era de asteptat, toti acesti oameni erau plini de sfaturi binevoitoare asa ca, barbatii mai in varsta mai ales, s-au pus pe strigat: "Hai, bre trage, trage, mai cu forta!!!", "Baaahh, asta-i scula de masina baaahh, o scoate p-ailalta" "Ehe, da tu nu stii sa te lasi tras baiete, pai daca eram eu pana acu' o scoteam!"(catre proprietarul BMW-ului), "Da tare in ea ca nu se strica, f*&$-i mama m#*&@ de masina!" Ma rog, trebuie sa recunosc ca unii dintre au si impins si unele pareri erau chiar bune, printre care si ideea sa lasam BMW-ul acolo, mai pe colt, ca nu sunt sanse sa o scoatem. Si chiar asta am si facut dupa mai bine de o ora de incercari de a o scoate.
M-am intrebat oare ce ii face pe oameni sa se uneasca asa cand vad un om in nevoie? Si am gasit cateva posibile raspunsuri...1. sadismul din ei ii face sa priveasca orice suferinta ca pe un spectacol menit sa-i scoata din plictiseala
2. poate in adancul sufletului lor chiar vor sa ajute si sa se simta bine ca au facut o fapta buna
3. vor sa isi asigure un loc in rai :P
4. faptul ca ei nu au o problema in momentul acela ii face sa se simta superiori si vor sa afiseze aceasta superioritate
5. se simt cu musca pe caciula si vor sa isi rascumpere greselile ajutandu-i pe altii
Cred ca e cate putin din toate...
P.S. Am vazut cozi imense la toate centrele de paine, mai ceva ca pe vremea comunismului!!!! Vine sfarsitul lumii si nu stiam eu?!

Niciun comentariu: