duminică, 20 ianuarie 2008

Curentul Prison Break



Cred ca majoritatea oamenilor de pe planeta asta (sau aproape) m-ar considera o mare intarziata. Motivul? Abia acum am vazut prima serie din Prison Break. Cuuuuuum??!! Nu vazusei inca Prison Break? Nu, si nici nu intentionam sa o fac daca niste prieteni de-ai mei nu ma convingeau sa ma uit la niste episoade.
Si iata ca week-endu asta am zis sa ma pun la curent, dat fiind k abia scapasem de niste teste si simteam nevoia sa lenevesc prin pat. Si m-am uitat si m-am uitat, incercand sa-i descopar reteta succesului. Am am pierdut doua zile ca sa termin toata seria si am ajuns la urmatoarele concluzii:

1. da, mike chiar e dragut

2. frate, de ce a sustinut cineva sus si tare ca e un serial educativ? adica dupa doua zile de vizionat nu am ramas cu absolut nimic!!!! (a, ba da, am aflat 10 moduri cum poti ucide pe cineva in inchisore dar ma indoiesc ca o sa-mi foloseasca)

3. foarte multe faze sunt complet trase de par, la un moment dat parca ma uitam la desene animate

4. subiectu', daca stai sa te gandesti e cam aiurea, adica se sacrifica atatea persoane si toate lumea are necazuri pentru a-l salva pe unu' din puscarie, de parca era papa

5. da, e destul de bine realizat pe latura suspansului si bine gandit fiecare final de episod astfel incat sa nu poti sa nu te uiti si la urmatorul...

6. ....dar...com'on, nu pe acelasi tipic functioneaza si telenovelele? adica, de fapt la cat de intortochiate si chiar fantastice sunt unele chestii cam asta este si Prison Break: o telenovela cu puscariasi

7. da, o sa ma uit si la seria a doua pentru ca am ramas la faza cand evadasera si fugeau de politie

8. God, it got me too!!!!!!!!!!!!!! nuuuuuuuuuu. Ba de fapt nu m-a prins dar vreau sa vad de ce se uita toata lumea atata la el....e un studiu :P

9. Nu, sincer acum de unde a aparut fenomenu' asta aproape fara precedent, numit Prison Break? Adica, ok am inteles, serialul este intr-adevar dragut si merita sa t uiti la el macar pentru a te delecta cu ce au mai putut sa produca mintile fantesizste ale scenaristilor. Dar de aici si pana la a transforma productia asta intr-un curent e cale lunga. Eu, in lunga mea viata de 19 ani, nu am mai pomenit sa se vorbeasca atat de mult despre un serial. Toti sunt contaminati, salvati-va!!!!!!

Si 10. , ca o concluzie finala: dupa indelungi vizionari mi-am dat seama ca serialu' asta e neverosimil, needucativ, nu prea amuzant si mare consumator de timp (stiu cazuri d oameni care nu mai dorm ca sa se uite la el). Totusi, nu am ceva cu el in sine, ci cu sacralizarea lui, cu faptu' ca grupurile aproape te preseaza....uite-te la Prison Break!!!! Eh, na! Poate o sa aleg sa fac ceva mai util cu timpu meu data viitoare si o sa rog pe cineva sa-mi zica ce fac dupa ce o sa-i prinda, ca si-asa o lalaie mult in serial. Sau poate nu...

3 comentarii:

Anonim spunea...

wskxNu uita ca e vorba de un serial si cred ca ai vizionat cam putine episoade pentru a-ti forma o opinie personala bine argumentata. Poate seria 2 te va face sa ti schimbi parerea si daca da fi sincera si recunoaste.
Subiectul mi-a placut nu pentru ca as fi fan P.B.,desi l-am vazut integral, ci pentru ca nu se refera la ceva personal si este bine scris cu exceptia unei repetitii de idee putin deranjanta la final.
Felicitari si pentru descrierea personala si poze,chiar starnesc
curiozitatea.

Anonim spunea...

ghici ce...eu nu am vazut niciun episiod...si dorm asa de linistita noaptea

Anonim spunea...

oops!! ai dreptate anonim 2 ms pentru observatie, nu mi-am dat seama. Cat despre anonim 1...felicitarile mele...