miercuri, 2 ianuarie 2008

Fuse si se duse

Despre 2007 pot spune ca a trecut cu pasi mai marunti fata de ultimii ani. Cel putin prntru mine, care eram deja obisnuita cu viteze supersonice. Uite anu', nu e anu', ooops, you missed it, sorry! Nu, de data asta l-am prins si l-am tinut strans si am facut eu ce am vrut cu el. Si m-a asteptat ascultator si a stat dupa funduletul meu pretios sa fac tot ce aveam de facut. Cel mai important mi s-a parut faptul ca anul acesta am terminat liceul si am intrat la cele doua facultati pe care mi le-am dorit: snspa si fjsc. Am ramas doar la ultima (o fi bine, n-o fi bine, vom vedea). Liceul s-a dus cu bine si, precum preconizasem, clasa a XII-a ne-a adus mie si colegilor mei mai multa iubirea si intelegere ca niciodata si o groaza de amintiri minunate. Asta asa, ca sa avem si mai rau de ce sa bocim la absolvire. Bineinteles, s-au facut juraminte de iubire vesnica, friends forever and stuff si, bineinteles, nu s-au pastrat. Nu a trecut atat de mult timp asa ca poate daca ne-am intalni ar mai exista atmosfera aceea calda intre noi, insa intalnirile sunt atat de rare incat peste o vreme va disparea si ea cu totul. Ne vom lasa absorbiti de facultate, joburi, noi colegi si noi iubiri si amintirile ce ne leaga vor fi stocate intr-un coltisor intunecat al memoriei sau, si mai rau, chiar uitate. Cursul vietii, nu? Totusi exista o fata cu care chiar am pastrat legatura, cu care m-am intalni si am creat amintiri noi ce ne vor lega si mai mult. Fiindca numai testul timplului face diferenta intre colegi si prieteni si pana acum noi doua l-am trecut (ramane de vazut pe viitor).
Facultatea ma surprinde cand placut, cand neplacut, ca orice lucru din viata mea de altfel. Am primit multe sfaturi sa fac amandoua facultatile la care am intrat in paralel dar si mai multe sa nu fac asa ceva. Nu are rost. Am crezut in aceasta ultima versiune, mai ales ca amandoua aveau acelasi profil, comunicarea si am ales-o pe cea de jurnalism din simplul motiv ca la ea am intrat din pur talent, fara pic de toceala. La cealalta am intrat dupa multe nopti albe si pline de stres petrecute ingurgitand materie. Iar la admitere doar am vomitat tot ce ingurgitasem. Oribil! Cred ca a fost mai mult o chestie de orgoliu sa vad daca as putea intra la facultatea cu cea mai mare concurenta (30 pe loc din cate intelesesem). Si am reusit, a 11-a chiar si, da, m-am simtit foarte bine. Dar si mai bine m-am simtit cand am vazut fata secretarei in ziua in care mi-am retras dosarul. "Cum, plecati de la SNSPA, Comunicare si relatii publice??!!" Da, plec! si-mi pare si bine s-o fac, comunistilor! mi-ati mancat ficatii cu admiterea voastra! Si astfel am ajuns la FJSC unde incerc si eu sa ma integrez. De fapt, cred ca inca visez la liceu, la grupul de fete bine inchegat cu care sa ies dupa ore, la pauze pline de ras, barfa si flirt, la chiul in masa fara frica de a nu intra in examen. Cred ca sunt cam melancolica si atata tot. E bine, de ce sa mint? Daca ai dispozitia necesara sa faci ceva in facultatea asta chiar poti. Profii sunt super ok, cursurile interesante iar studentii.....variati....(little wanna be's, tocilari de prima clasa, pierde vara, tipi "cool" si tipe "hot", vedete, etc...cel mai des combinatii intre toate astea:P) Pana acum m-am descurcat la teste fara prea mult stres. Astept sesiunea sa vad de ce e in stare si ea....
Si acum cate ceva despre 2008...Pai, mi-am invatat lectia. Un an pare cu atat mai lung cu cat ai mai multe amintiri legata de el. Zilele petrecute in rutina se sterg repede din memorie si par ca nu ar fi existat vreodata. O seara banala in fata televizorului se uita rapid, pe cand o seara afara cu prietenele poate deveni memorabila. Asadar faceti cat mai multe lucruri cu potential de a deveni memorabile, pentru un an cat mai plin.
La multi ani mie, celor dragi si oricuimai doreste!

2 comentarii:

Anonim spunea...

intr-adevar putem ridica paharul si ciocni pt un 2007 plin...cred ca a fost anul cel mai bun pentru noi..am facut cele mai misto lucruri...am avut exact acea varsta si experienta in urma in cat sa fim atat de batrane incat sa stim cat de cat ce e bine si ce e rau si destul de tinere incat sa nu ne pese...
a fost din punctul meu de vedere anul in care s-a consolidat o prietenie care,vreau eu sa cred, este mai puternica de "da-mi si mie sa copiez orice la latina" si "p***a ma-sii iar nu a sunat* o prietenie care a inceput pe bancile liceului si probabil se va termina pe o banca din cismigiu plimbandu-ne nepotii(desi la cum ne stiu eu mai mult ca sigur vom agata tinerei)
inchei tostul pt 2007 cu o urare pt 2008 ...hai noroc si la mai mare

Anonim spunea...

Eu sunt vedetă, aşa-i? :))

(Din cauză că n-am găsit vreo modalitate de contact, îţi spun aici)
Nu îmi dau seama cine eşti (din poză), dar îmi place foarte mult descrierea ta... şi cum scrii tu :)